witam!!!

Witam wszystkich gadżeciarzy i miłośników nowych technologii!

Jestem pewnie jednym z wielu facetów, którzy powinni nosić ze sobą dodatkową torbę, do przechowywania swoich gadżetów :b W związku z tym postanowiłem wykorzystać swoją pasję i wypełnić lukę w Internecie, a mianowicie utworzyć bloga o wyżej wymienionej tematyce. 

Mało jest stron internetowych, czy blogów, gdzie możemy poczytać o najnowszych i najciekawszych gadżetach i nowinkach technologicznych, które nie są reklamowane i narzucane nam przez wielkie korporacje.

Postaram się jak najczęściej publikować nowe posty i mam nadzieje, że z czasem zacznę robić testy, które pozwolą mi rzetelnie przedstawić Wam nowości.

Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

0 Comments:

Prześlij komentarz

 
Copyright © MODERNITY